העתיד של ניהול מסמכים: בינה מלאכותית ואוטומציה – חלק ב׳
בחלקה הראשון של הכתבה סקרנו את השינויים האבולוציוניים בניהול מסמכים וניהול נהלים בארגון, את ההיסטוריה הקצרה של ניהול מסמכים משנות ה 80 בואכה ימינו אנו ועלייתה של הבינה המלאכותית. נתנו
ריכזנו עבורכם את מיטב המאמרים המקצועיים בתחומים שונים כמו כתיבת וניהול נהלים, ניהול הדרכות ניהול תהליכים וכו'.
בחלקה הראשון של הכתבה סקרנו את השינויים האבולוציוניים בניהול מסמכים וניהול נהלים בארגון, את ההיסטוריה הקצרה של ניהול מסמכים משנות ה 80 בואכה ימינו אנו ועלייתה של הבינה המלאכותית. נתנו
הבינה המלאכותית נוכחת בכל מקום בחיינו ועכשיו היא מגיעה אל הארגון והמשרד שלנו. אם עד היום ניהול מסמכים, גם בצורה דיגיטלית, יכול היה להיות מקור נאמן לכאבי ראש ואובדן מסמכים
נהלי עבודה סטנדרטיים (נהלים) חיוניים עבור כל ארגון שרוצה להבטיח עקביות ויעילות בפעילותו. נהלים יכולים לעזור לשפר את התקשורת, להפחית שגיאות ולהגדיל את הפרודוקטיביות. עם זאת, כתיבת נהלים יכולה להיות
פרופיל ארגון אשדוד הינה מהערים המפותחות והמתקדמות בישראל ומונה למעלה מ-250,000 תושבים – העיר החמישית בגודלה. יחידת הנהלים בעירייה הוקמה בשנת 2006. היחידה החלה את דרכה ללא נהלים כלל, וכיום
פרופיל עמיעד מערכות מים היא חברה מובילה בקנה מידה עולמי בתחום הטיפול במים ופתרונות הסינון. החברה נסחרת בבורסת לונדון לפי שווי שוק של כ-80 מיליון דולר. מטה ההנהלה ומרכז המו"פ
סדרה בארבעה חלקים העקרונות הבסיסיים של תקני ISO 9000 מדגישים את חשיבות הניהול היעיל של המשאב האנושי. הארגון נדרש לשם כך להקים ולנהל תוכנית הכשרת עובדים יעילה ואפקטיבית. להלן מדריך
סדרה בארבעה חלקים העקרונות הבסיסיים של תקני ISO 9000 מדגישים את חשיבות הניהול היעיל של המשאב האנושי.הארגון נדרש לשם כך להקים ולנהל תוכנית הכשרת עובדים יעילה ואפקטיבית. להלן מדריך מעמיק ליישום תהליך
סדרה בארבעה חלקים העקרונות הבסיסיים של תקני ISO 9000 מדגישים את החשיבות של ניהול יעיל של המשאב האנושי. זה כולל את הצורך להקים ולנהל תוכנית הכשרת עובדים יעילה ובת קיימא.
סדרה בארבעה חלקים העקרונות הבסיסיים של תקני ISO 9000 מדגישים את החשיבות של ניהול יעיל של המשאב האנושי. זה כולל את הצורך להקים ולנהל תוכנית הכשרת עובדים יעילה ובת קיימא.
הקמת מערכת נהלים יכולה לסייע בשימור לקוחות קיימים תוך ייעול הצמיחה והרחבת הפעילות. לקוחות חוזרים אם יש להם אמון בעקביות של מוצרים ושירותים המוצעים על ידי חברה. עבור תאגידים רב